Optima deschide în februarie un centru la Iaşi. Vor fi angajaţi 100 de oameni până la finele anului

Centrul Optima se deschide luna viitoare la Iaşi, iar reprezentatii companiei spun ca la Iasi va fi al doilea centru ca importanta, dupa cel din Bucuresti.

„100 de locuri de muncă în Iaşi înseamnă un pas mare pentru Optima, dar şi o oportunitate binevenită inclusiv pentru tinerii studenţi sau absolvenţi din cel mai important oraş al Moldovei”, a declarat Daniel Mereuţă, drector general Optima.

Industria outsourcing-ului creşte constant şi implică peste 2% din numărul total al angajaţilor din România, iar ritmul nu scade, dimpotrivă, dezvoltarea fiind cuvântul de ordine şi în 2016 .

„Deschiderea centrului din Iaşi este un proiect important pe care îl pregătim de mai mult timp, pe fondul unui ritm de creştere al companiei de 30% anual. Ne dorim să ne consolidăm creşterea prin această extindere locală susţinută de o investiţie de peste 200.000 de euro în acest an. Am demarat deja procesul de recrutare atât pentru echipa de management dar şi pentru  celelalte poziţii de specialişti”, a precizat Daniel Mereuţă.

Optima va demara activitatea efectivă la Iaşi din februarie.

„Suntem în plină campanie de recrutare. Nimeni nu începe însă lucrul fară o serie de traininguri care pot chiar să îi descalifice pe cei mai puţin motivaţi.  Nu vrem să angajăm ca să bifăm un număr de angajaţi, investim în oameni, sunt multe oportunităţi de dezvoltare ulterioară, deci suntem foarte atenţi la echipa noastră. Iaşul este într-o etapă de dezvoltare extraordinară, sunt mulţi tineri competenţi, deschişi şi dornici de dezvoltare, oraşul se transformă rapid şi există mult potenţial”, precizează Daniel Mereuţă.

În procesul de recrutare sunt căutaţi atât proaspeţi absolvenţi de facultate, dar şi persoane cu experienţă care îşi doresc stabilitate şi oportunităţi de dezvoltare.

„Munca într-un centru de outsourcing nu este foarte cunoscută publicului larg, există câteva idei preconcepute, însă realitatea este alta. În spatele unei persoane bine pregătite există zeci de ore de training, de workshop-uri, de coaching, se învaţă foarte multe lucruri din diverse industrii şi domenii de activitate”, a spus Daniel Mereuţă.

Optima face acest pas firesc în dezvoltarea companiei, bazându-se pe parteneriate cu companii multinaţionale din domeniul telecomunicaţiilor, serviciilor financiare sau utilităţilor.

„Mergem la Iaşi cu intenţia de a crea acolo un al doilea centru operaţional al companiei, care să completeze capacitatea celui din Bucureşti şi care să ne asigure nu numai creştere organică, ci un nivel şi mai ridicat de calitate şi performanţă. Este posibil să ajungem la 100 de angajaţi în acest centru pâna la sfarşitul anului”, a mai spus Daniel Mereuţă.

Afaceri

Scrie un comentariu

(obligatoriu)

(obligatoriu)