Organizatorii festivalului Afterhills de la Iași schimbă strategia, pentru a atrage spectatori și din restul țării. Au bătut palma cu o agenție de PR din București

Dacă nu-ți promovezi evenimentele, n-ai nici o șansă să audă lumea de tine. Mai ales când e vorba de un festivalul de muzică. A doua ediție a festivalului Afterhills de la Iași va avea loc în perioada 31 mai – 3 iunie, iar organizatorii au așteptări mai mari ca la ediția precedentă. Ne amintim ce s-a petrecut în 2017, când prima zi a festivalului a fost compromisă din cauza unei furtuni violente. Și totuși evenimentul a fost unul reușit, ieșenii participând în număr mare la concertele din celelalte două zile.

Ca să ai succes cu un asemenea festival, trebuie să atragi spectatori și din restul țării. La fel se întâmplă la Cluj cu Untold, dar și la Constanța, cu Neversea. Ambele evenimente sunt promovate intens la nivel național. La Cluj spre exemplu, Untold-ul umple în fiecare an hotelurile din zonă. Întregul oraș are de câștigat, pentru că afluxul de spectatori întrece toate așteptările.
Lucrurile par să se schimbe din acest an și cu festivalul Afterhills de la Iași, iar organizatorii evenimentului au bătut palma cu agenția Caracteristic din București.

“Am început parteneriatul cu Afterhills, cel mai mare festival de muzică al Moldovei. Este o mare realizare și un pas foarte important pentru evoluția agenției să fim implicați într-un eveniment de așa amploare. Ne pregătim intens pentru zilele de festival (la Iași, în perioada 31 mai – 3 iunie) și ne propunem să contribuim la o experiență de neuitat în inima Moldovei. București, Iași și Cluj sunt centre culturale și de antreprenoriat de top în România, iar clienții noștri activează în aceste zone“, a declarat Mihaela Ganciu (fondatoarea agenției Caracteristic) pentru paginademedia.ro.

Afaceri, Diverse

Scrie un comentariu

(obligatoriu)

(obligatoriu)