De ce are nevoie Iașul de Afterhills? Dan Zaharia (EXTIND): “Crește atractivitatea orașului, e o chestie de mândrie locală“. Alex Holicov (Adservio): “Un prilej extraordinar pentru promovarea Iașului“

160.000 de oameni în patru zile. Acesta este numărul de participanți la festivalul Afterhills pe care îl așteaptă organizatorii. Vor fi 40.000 de oameni în fiecare seară, în condițiile în care evenimentul are loc la marginea orașului, în apropierea complexului ERA? Vom afla în dimineața de 4 iunie, adică la finalul festivalului.

Dan Zaharia, senior consultant EXTIND, spune că Afterhills e important pentru Iași, întrucât crește gradul de atractivitate al orașului, în special pentru generația tânără.

“Iașul are de câștigat în ansamblu, pentru că dacă n-am avea Afterhills, atunci tinerii se vor duce la Untold la Cluj sau la Neversea la Constanța. Există o așteptare mare pentru ediția a doua. Am văzut ce s-a întâmplat recent la Chișinău, în mall, unde cei de la Afterhills au avut o acțiune de promovare. Au fost 2.000 de oameni la Andrew Rayel, care va concerta și la Iași. O parte dintre tinerii de la Chișinău vor veni și la Iași. Afterhills are un impact clar asupra orașului“, afirmă Dan Zaharia.

El spune că festivalul ar trebui să devină o chestie de mândrie locală, astfel încât evenimentul să crească de la an la an.

“Oamenii vor veni în hotelurile din Iași, va profita și aeroportul, vor câștiga și taximetriștii. Totul are loc în apropierea complexului ERA, deci au de câștigat și cei de acolo. Înțeleg că vor fi companii de IT care vor amenaja corturi în zona unde are loc festivalul. Este și un prilej pentru aceste firme să se promoveze“, afirmă Dan Zaharia, care remarcă faptul că Afterhills nu este finanțat din bani publici.

“Iașul se află pe harta concertelor, iar asta e nemaipomenit“, adaugă Zaharia.

Pentru fondatorul companiei Adservio, Alexandru Holicov, Afterhills a devenit ceea ce Untold reprezintă deja pentru Cluj.

“Festivalul aduce oameni din afară în oraș, e un prilej extraordinar de promovare pentru Iași. Evenimentul este un bun pilon pentru un oraș în dezvoltare, mai ales că nu prea avem cu ce să ne lăudăm. Toată comunitatea are de câștigat. Sperăm ca festivalul să crească, astfel încât și bugetul organizatorilor să fie mai mare de la an la an. Este o inițiativă privată locală pe care ca ieșean, o susțin“, a precizat Alexandru Holicov.

De altfel, cei de la compania Adservio au decis să ofere 10 invitații la festivalul care începe peste mai puțin de o lună, regulamentul concursului fiind publicat pe blogul Adservio.

Afaceri, Diverse

Scrie un comentariu

(obligatoriu)

(obligatoriu)