Glazurai, pariul câștigător al celor de la Cuptorul Moldovencei. Afacerea cu prăjituri se apropie de 1,5 milioane de euro

Cuptorul Moldovencei s-a impus deja pe piața ieșeană, având patru magazine plus “insula“ Glazurai din Palas Mall. În total, Cuptorul le propune clienților 80 de produse. Glazurai e un concept inedit, proiectul fiind lansat de numai câteva luni.

“Investiția presupune un punct de desfacere în Palas. Omul vine, poate completa un mesaj pentru persoana dragă, apoi ia cutia cu prăjituri“, spune Nicoleta Hrițcu, cea care în 2013 a fondat Cuptorul Moldovencei.

Glazurai a prins deja în rândul consumatorilor, iar Nicoleța Hrițcu spune că urmează extinderea afacerii, prin francizare.

“Vom deschide și o a doua locație Glazurai, apoi ne gândim să francizăm“, afirmă Hrițcu.

Cuptorul Moldovencei numără 60 de angajați, iar cifra de afaceri s-a situat în 2018 la aproximativ 1,45 milioane de euro.

“Investim și într-un laborator nou de 200.000 de euro 500 mp, iar ținta noastră este să intrăm pe piața de evenimente. Nu facem rabat la calitate, vrem să fim cu produsele noastre peste tot în Iași. Vom fabrica și biscuiți sărați, cu care să pătrundem în băcănii, apoi și în supermarketuri. Obiectivul nostru este informatizarea afacerii. Ne putem duce spre trei milioane de euro ca afacere pe an, imediat ce vom da drumul la producția de biscuiți“, a adăugat Hrițcu.

Afaceri

Scrie un comentariu

(obligatoriu)

(obligatoriu)