Mihai Sugureanu (Office Barista): ”O companie nu trebuie să cumpere niciodată ce-i mai scump sau mai ieftin din piață, ci să aleagă ce e mai potrivit pentru angajații ei”. Cei de la Office Barista distribuie cafea și apă inclusiv în corporații din Iași

Office Barista, companie specializată în furnizarea de soluții complete de cafea, apă și ceai pentru mediul office (servicii B2B), ajunge la o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2019. Planurile pentru următorul an includ continuarea extinderii pe plan național a companiei.

Compania furnizează soluții premium, în colaborare cu parteneri recunoscuți pentru calitatea serviciilor precum Franke, pentru espressoare, Waterlogic pentru dispensere de apă, și TeaPigs pentru selecția de ceaiuri. În medie, conform calculelor Office Barista, o corporație din România investește între 1 și 2 euro pentru apă, lunar, per angajat, în timp ce pentru cafea costul e între 3 și 5 euro.

Scopul Office Barista este să le ofere clienților săi produse și servicii la cele mai înalte standarde de calitate, care să îmbunătățească viața de la birou a angajaților. De la cafeaua proaspăt prăjită, cu aromă puternică, până la apă din sursă controlată și purificată cu ajutorul tehnologiilor inovative, serviciile Office Barista se adresează companiilor care își pun angajații pe primul loc.

Răspunsul până acum din piață a fost excelent și o parte din feedback-ul pozitiv se bazează pe strategia aplicată de Office Barista: soluții adaptate în funcție de nevoile fiecărei companii și a angajaților acesteia. Pentru a face acest lucru posibil, Office Barista oferă gratuit o săptămână de acces complet la serviciile sale, astfel că oferta finală este construită în funcție de preferințele pe care le au angajații fiecărei companii. Investiția în timp și atenția pentru acest proces oferă libertate clienților de a decide dacă soluțiile propuse sunt cele care îi avantajează. Mai mult decât atât, fiecare pachet ales include gratuit servicii de consultanță, mentenanță și service al aparatelor.

„Pe final de 2019 este mai clar ca niciodată că astfel de beneficii, precum cele obținute prin serviciile noastre, pot face un mediu de lucru mai plăcut și mai sănătos. Noi am pornit de la ideea că lucrurile mici, aparent neînsemnate, au efecte mult mai mari decât ne-am aștepta. Astfel, am investit în tehnologie și în parteneriate cu cei mai buni furnizori din piață. Totodată, facem toate acestea cu grijă față de mediu și cu respectarea tuturor normelor legale de sănătate în vigoare. Pentru noi, 2019 a fost un an de creștere și dezvoltare a echipelor atât pe plan operațional, cât și în alte departamente, cum ar fi marketing sau vânzări.

Scopul nostru este acela de a furniza soluții care pot schimba în bine un mediu de lucru. De aceea și oferim acces la serviciile noastre timp de o săptămână. O companie nu trebuie să cumpere niciodată ce-i mai scump sau mai ieftin din piață, ci să aleagă ce e mai potrivit pentru angajații ei. Acesta e principiul nostru și asta ne-a ajutat să ne creștem, de la an la an, cifra de afaceri și să ne uităm acum la întărirea poziției pe plan național”, a declarat Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

Miza pentru 2020: continuarea extinderii în România și o cifră de afaceri de 3,5 mil. euro

Office Barista încheie 2019 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro și servicii furnizate în București, dar și în alte orașe din țară precum Brașov, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Planul pentru 2020 este consolidarea prezenței în plan național prin angajați și traininguri locale, astfel încât zona operațională să fie acoperită cu oameni care pot răspunde imediat cerințelor partenerilor din corporații. Răspunsul din orașele în care Office Barista este deja prezentă a fost foarte bun și estimările pentru cifra de afaceri pe 2020 se duc către 3,5 milioane euro.

Această creștere estimată se datorează și investițiilor pe care compania le-a făcut în tehnologie, prin digitalizarea proceselor de business – un CRM cu ajutorul căruia să fie gestionate toate relațiile cu clienții, dar și prin optimizarea prezenței online, care să deservească mai eficient clienții, în special cei din orașele care nu au încă alocat un reprezentant local.

Despre Office Barista

Office Barista a preluat Waterpure Office Systems în 2018, devenind astfel unul dintre cei mai mari integratori de soluții de cafea, apă și ceai pentru spațiile de birouri din București, Cluj, Timișoara și Iași.

Office Barista reunește trei linii de business: soluții de vânzare și livrare a cafelei pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Franke – lider global pe segmentul de echipamente de pregătire a cafelei; soluții de servire a apei potabile pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Waterlogic – lider global în domeniu; soluții de vânzare și livrare a ceaiului pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu englezii de la Teapigs. Mai multe informatii si pe www.officebarista.ro

Afaceri

Scrie un comentariu

(obligatoriu)

(obligatoriu)