Compania Exonia angajează specialist în marketing digital: “Hai la noi! Te plătim să stai pe Facebook!“
Producătorul ieșean de ambalaje Exonia continuă angajările la noua fabrică pentru procesarea ambalajelor din hârtie reciclată. Compania a făcut recrutări în mai multe etape anul acesta, reușind să aducă inclusiv șase tipografi care au împreună 74 de ani de experiență.
Exonia caută zilele astea un specialist în marketing digital, semn că șefii companiei au ca strategie creșterea prezenței pe zona online.
Anunțul de angajare postat de managerul Exonia, Tiberiu Stoian este formulat în termeni extrem de prietenoși, însă candidații trebuie să aibă suficientă experiență în domeniu pentru a ocupa această poziție.
Iată cum sună invitația:
“Hai la noi! Te plătim să stai pe Facebook!
Căutăm un profesionist talentat și creativ care să se alăture echipei noastre de marketing ca specialist în marketing digital. Ocupând unul dintre cele mai creative posturi de pe la noi, vei coordona derularea campaniilor de marketing B2B care vizează generarea de lead-uri, vei genera sales funnel-uri și vei implementa tactici de promovare. Această poziție joacă un rol esențial în extinderea prezenței noastre digitale, implicând audiențe cheie în timp ce construim canale de distribuție pentru produsele noastre. De asemenea, vei gestiona creativ strategia noastră în social media, prin noi modalități de a genera lead-uri și de a construi notorietatea brandului nostru.
Care este distracția zilnică?
- Crearea și publicarea de conținut interesant pentru audiențele noastre, în conferințe și comunicate de presă, prezentări publice în cadrul evenimentelor de profil, postări de blog, social media, publicitate, email, pagini web, webinarii, prezentări online de produse și servicii din portofoliul nostru și alte și alte chestii mega interesante;
- Dezvoltarea de campanii de marketing B2B pentru a genera noi oportunități și dezvoltarea relațiilor de comunicare eficientă cu segmentele de public cărora ne adresăm;
- Crearea de campanii de generare a cererii, folosind date de implicare pentru a optimiza performanța;
- Monitorizarea activității social media a companiei oferind rapoarte și analize precise;
- Generarea de conținut de înaltă calitate, pentru social media, site-uri web, buletine informative, comunicate de presă și orice alte canale de distribuție a informațiilor relevante din domeniul nostru;
- Analiza și evaluarea campaniile de marketing și conținut digital ale competitorilor;
- Elaborarea în colaborare cu departamentul nostru de design de materiale de marketing foto / audio / video (prezentări, referințe ale clienților etc.)
- Vom implementa concepte creative în designul interactiv, ilustrații și infografii, menținând excelența vizuală pe toate punctele de atingere ale utilizatorilor din segmentul target;
- Vom rafina imaginile, fonturile și aspectele utilizând software de design grafic și vom produce videoclipuri de marketing, audiență, care să ne ajute în procesul de generare a lead-urilor;
- Crearea de scripturi, editare și optimizare a înregistrărilor pentru videoclipuri de prezentare, webinarii, podcast-uri sau alte proiecte pe care le organizăm periodic.
Ca să poți, tre’ să știi:
- Minim 3 ani experiență în digital marketing;
- Cunoștințe de WordPress/CMS, SEO, optimizare conversii, Google Adwords Management, Google Analytics, social, Heatmaps, aplicații de A/B sau multivariate testing, inbound marketing;
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Experiența cu planificare și monitorizare de bugete online – nice to have;
- Abilitatea de a implementa proiecte end to end;
- Abilitatea de a sintetiza cantități mari de informație și a crea o strategie;
- Atenție excelentă la detalii, bun organizator cu abilitatea de a lucra pe mai multe proiecte în același timp.
Cum ne străduim să te motivăm să faci bine?
- Salariu competitiv & Bonusuri de performanță;
- Participare la cursuri cu specialiști externi pentru dezvoltare profesională;
- Telefon de serviciu, Laptop și orice echipament vei avea nevoie;
- Tichete de masă;
- Prima de vacanță & Prime de Sărbători;
- Posibilitate de dezvoltare personală și profesională;
- Apartenența la o echipă de profesioniști.
Așteptăm CV-ul tău și o Scrisoare de intenție în care să ne povestești pe scurt una dintre campaniile create de tine și rezultatele obținute. Deasemenea, vrem să știm ce obiective ai pe termen mediu.
CV-ul și Scrisoarea de intenție le așteptăm la eMail: Office@Exonia.ro
Candidaturile pentru care nu se depun CV-uri nu vor fi luate în considerare“.